wtorek, 19 sierpnia 2014

Rozdział 4



                           *Oczami Lily*

       Minął tydzień od mojej kłótni z Justinem. Dzień po tym jak się pokłóciliśmy wujek poinformował nas że wyjeżdża na dwa tygodnie z Ari do Meksyku i pomimo tego, że bardzo chce to nie może mnie ze sobą zabrac. Nie byłam zadowolona, bo miałam zostac sam na sam z Justinem i go „pilnowac”, ale nie zamierzałam tego robic. Po wyjeździe wujka każdy zajął się sobą. Ja, spotykałam się ze starymi znajomymi i spałam u dawnych koleżanek a one u mnie, natomiast z tego co wiem to Justin szalał, pił i imprezował ile się dało. Sprowadzał często do domu nie dośc, że tych swoich kolegów to jeszcze jakieś dziwki, więc zazwyczaj takie wieczory i noce spędzałam u Elizabeth poznałam ją gdy nagrywała z Ari świąteczną piosenkę. Gadałyśmy przez skype i wtedy Liz weszła do studia i się zaprzyjaźniłyśmy. Byłyśmy bardzo podekscytowane kiedy okazało się, że przyjeżdżam do L.A bo wreszcie mogłyśmy spotkac się w realu. Niestety kilka dni przed powrotem wujka dziewczyna musiała wyjechac, więc byłam skazana na towarzystwo Justina. Na początku było okey, ja w swoim pokoju a on w swoim i był spokuj. Kolejnego dna ja również postanowiłam zaszalec, ponieważ nie wiem kiedy znów będę miała okazje robic co będę chciała bez nadzoru wujka. Ubrana
  tak zamknęłam dom,wsiadłam do auta i pojechałam do klubu poleconego przez Ariane. Gdy wysiadłam z auta od razu poczułam zapach alkoholu i papierosów, przez co chciałam wracac do domu, ale zostałam zauważona przez znajomych i już nie miałam się jak wykręcic i zostałam.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Mamy nową bohaterkę !!!
  Elizabeth Gillies (Liz) (21 lat)
  Tak jak Lily jest najlepszą przyjaciółka Ariany. Poznała Ari na planie serialu victorius. Aktualnie nie ma chłopaka. Jako jedyna z całej trójki ma dobre stosunki z Jusem.

1 komentarz:

  1. hej, nie wiem czy widziałaś, ale już dawno temu zrobiłam twój zwiastun :) pisałam do ciebie na maila, ale nie odpisałaś. tu masz link: https://www.youtube.com/watch?v=PNsN9uV3eik&feature=youtu.be
    mam nadzieję, że się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń